www.pedagodzyspecjalni.fora.pl
Pedagogika Specjalna
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.pedagodzyspecjalni.fora.pl Strona Główna
->
Teoria wychowania
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Pedagodzy Specjalni
----------------
Ogólne
Godziny rektorskie
Poszukiwane materiały
o wszystkim
----------------
HYDE PARK
imprezy
II Stopień II rok
----------------
Ogólne
Tyflo
Oligo
Reso
II stopień I rok
----------------
ogólne
III rok
----------------
Tyflo
Oligo
Reso
II rok
----------------
Tyflo
Oligo
Reso
I rok
----------------
ogólne
co było a nie jest....
----------------
Historia myśli pedagogicznej
Psychologia rozwoju
Edukacja Zdrowotna
Dydaktyka
Pedagogika Specjalna
Psychologia kliniczna
Teoria wychowania
Metodyka wychowania przedszkolnego
Nauczyciel wychowawca....
Emisja głosu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
NATALISZONEK
Wysłany: Sob 17:17, 22 Mar 2008
Temat postu:
Ja rowniez dzieki dzieki bardzoooo
aniołeczek;)
Wysłany: Czw 13:47, 20 Mar 2008
Temat postu:
a co to za stopniowanie?
seba
Wysłany: Czw 13:45, 20 Mar 2008
Temat postu:
jeszcze większe dzięki ;}
Mery
Wysłany: Czw 12:59, 20 Mar 2008
Temat postu:
wielkie dzięki
aniołeczek;)
Wysłany: Czw 12:25, 20 Mar 2008
Temat postu:
dzięki
wilq
Wysłany: Czw 12:21, 20 Mar 2008
Temat postu:
w sumie nic ciekawego. Tyle żem zanotowała.
Modelem moze byc:
* ktos, kto posiada władze, jest wazny lub jest osobą znaczącą
* ktos, kto ma coś, co my bysmy chcieli miec
* osoba bliska, podobna do nas
Mechanizm wzmacniania wewnętrznego- jednostka jest stymulowana do okreslonych zachowan przez własną aktywnosc wewnętrznąna podłozu juz ukształtowanych podstaw. Wzmocnienia te są zawarte we wczesniej wyuczonych i uwewnętrznionych własnych reakcjach wobec własnej aktywności.
Dysonans poznawczy ( to trzeba sobie samemu uzupełnic, bo niewiele o tym mówiła i trzeba sobie doczytac)
Nauka musi mieć:
*własną terminologię
*przedmiot badan
* problematykę
*metody badań
Problematyka:
* problemy egzystencjalne (jak cos wygląda, jak się kształtuje)
* problemy o charakterze wyjaśniająco-prakseologicznym (co ma ba cos wpływ, zależności, skutki i przyczyny)
Metody:
* obserwacja - musi sie odbywac w naturalnym przebiegu, celowa, planowa, dokładna, selektywna
*techniki socjometryczne
* eksperyment
Reszte trzeba sobie doczytac, kobieta nie omówiła wszystkiego, bo uciekła od nas jakies pol godziny wczesniej
aniołeczek;)
Wysłany: Czw 12:13, 20 Mar 2008
Temat postu:
no ja byłam ale było o metodach badawczych, o których szczerze mówiąc nie mam pojęcia w związku z czym nie posiadam także żadnych notatek :/
nie pomogę więc tym razem
Mery
Wysłany: Czw 12:07, 20 Mar 2008
Temat postu:
brak chętnych a też bym chciała co nie co mieć o nich pojęcia
NATALISZONEK
Wysłany: Śro 13:39, 19 Mar 2008
Temat postu:
Ja też chce wiedziec, ja też
seba
Wysłany: Wto 22:12, 18 Mar 2008
Temat postu: ćwiczenia dzisiejsze tj. 18 marca 08
co się działo ciekawego, kto mi opowie (: ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin